Tuesday, September 15, 2009

Kenangan_Persahabatan


Honestly la, aku dop tau nape tetibe aku rindu sgt ngan dorg sume neyh...ermm, maybe sbb aku da x ley create geng seramai ni....nk kate aku pendiam x gak...tp mmg aku pendiam pun...haha(da mule mengarot da)...meh la aku kenalkan sahabat baek aku ni sorg2...yg kiri skali kat blkg nun name die amira...die skang tgh tunggu mase je nk g merantau kat negara org..law student woo...ntah cane la die dok hafal section2 tuh...huhu...hope cita2 die tercapai la...aminn..

Then yg sblh amira tuh name die farra zafirah...pggil farra je...mmg cantik, menarik, kau mmg da bomb la(kalo aku nyanyi mmg sengau ah..huu)...direct ah aku ckp, farra ni udah berpunye..ngan ex-classmate aku gak...huhu...kalo kteorg wat gath xyah ckp ah...mmg agak kecoh gak la...

wokeyhh, yg depan plak....yg kiri skali tu namenye nini...bkn nini cokelat celup tuh eyh...ni nini juliani...muke die ala juliana evans sket(ntah korg kenal ke dok)...name dah dekat2 da tuh...hehe...agak manja orgnye n kalo borak ngan die mmg senak perot aku...ley terguling2 ah tahan gelak(astagha)....die skrg da tuka style rmbut...tp muke still cumell la cam bese en...

Yg tgh2 kat belah depan tu plak namenye shafika...kwn2 die skang pggil die ieka...tp aku still pggil die shafika la...my bestfren...bnyk rahsie yg aku citer kat die....dan die pendengar aku yg sgt2 setia la...bile aku de mslh sket, msti aku citer kat die.....kirenye xdek rasie la antara aku ngan die....

emm, skang neyh sume da bwk haluan masing2....kire da berpecah la...tp kenangan2 bersama dorg still kat ingatan aku(walopun aku neyh pelupe, tp bab kwn aku akn ingt smpai bile2)....teringt plak kate2 kak may ritu...kwn akan silih berganti...hilang sorg kwn, akan dtg ramai lg kwn yg laen(ni kes syahid amjad la..hukhuk).....

No comments: