Wednesday, June 17, 2009

MutiAra Kata

Hmm...agak lame gak ek aku x berblog...alaa, x post ape2 pon xpe...bukan de org nak bace blog aku neyh pon...kuikuikui...whatever la..tgn aku nih tetap gatal nk naip( smpai keyboard aku rosak...adehh)....actually xdek pape pon aku nk citer...cume aku nk berkongsi mutiara kata yang diungkap oleh seorg pakar motivasi yang cukup aku kagumi...kalo org laen suke Dr. Fadzillah Kamsah, aku neyh laen sikit...aku lebih kagumi Dr. Tengku Asmadi..dop tau la korg kenal ke x...aku pon x kesah korg kenal ke x Dr ni...tp yang pasti, Dr nih bnyk mendorong aku utk berubah drpd seorg yg jaat kpd seorg yg baik dan drpd seorg yg baek kpd seorg yg lebih baik(aduhh..ayat aku..skema nyer)...ade 4 mutiara kate beliau yg aku ingt smpai skrg...siap tampal kat dinding bilik lagi..haha...teruja la kate kan...


Life Will Never Be The Same, Life Is Changing

Semalam Adalah Sejarah Yang Tidak Boleh Dipinda,
Esok Adalah Khayalan Yang Belum Nyata,
Hari Ini Adalah Kenyataan Dan Penentu Siapa Kita

Hidup Adalah Ibadah

Do My Best! Do My Very Best!!

No comments: