Friday, June 19, 2009

11 June

Huyyoo!!..masyaAllah....bnyk betol msj yg aku dpt..21 msj dong..12 miscall.. sejak 11 june smpai la skrg neyh...pemes gak aku neiyh ek...hahaha...alaa, actually kalo uitm x kluarkan result final exam, xdek sape pong nk msj aku melaenkan shafika, amira ngan kak may.....baek tol dorg neyh menghabeskan duet utk aku(kak may mesti kembang giler nih...hihi)...ermm, berbalik kpd result final exam, aku dpt berita ramai dak2 accountancy sem 2 dpt dekan...wahh!!!...hebat tol kwn2 aku neyh...bravo2...tahniah la eyh...tp yg paling aku tabik srpring bile dpt tau result syed (dak sem 1 accountncy)...hebat syed ni...dpt 4 flat gitu...akuu???huh...biase2 je la...tp aku tetap bersyukur ngan result aku..alhamdulillah...ape pon, ni baru permulaan...bnyk lg cabaran yg aku perlu tempuh sem 3 nnt....insyaAllah, akan kuredah segala badai dan onak duri(mcm sasterawati negara la plak....hahaha..kepoyoan)...buat mar, mari kte berusaha same2 sem 3 nnt...chaiyok2!!

No comments: